Webáruházunk és üzletünk kizárólag új női kismama ruha, baba mama párna, hálóing és fehérnemű termékek értékesítésével foglalkozik. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

A megjelenített termékek online házhoz szállítással rendelhetőek meg, és lehetőség van személyes átvételre Pécsi üzletünkben.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt adókat, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

 Rendelési információk

A megrendelések online (a webáruház rendszerében) és e-maileben adhatóak le. Nem szükséges előre regisztrálni az online vásárláshoz, elegendő a pénztárban megadni a kapcsolattartáshoz és szállításhoz szükséges adatokat, de lehet regisztrálni is. A regisztráció törlése bármikor kérhető az ügyfélszolgálatnak írt e-mailben.

 A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-18 óráig, a rendelés beérkezését követő 48 órán belül.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja e-mailen, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelésed. Általános teljesítési határidő, a meglévő termékek esetén visszaigazolástól számított 3-4 munkanapon belül. Az ettől eltérő teljesítési határidőről e-mailen tájékoztunk téged.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Az egyeztetés e-mailen történik. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautaljuk, az összeg küldőjének részére.

Az online megrendelés menete

Ha meg szeretnéd rendelni a terméket

  • méretet kell kiválasztanod, a mérettáblázat segítségével ki tudod választani a méretet, annak érdekében, hogy a kiválasztott ruha tökéletesen jó legyen a méretedre a visszaigazoló e-mailbe el fogjuk kérni a pontos méreteidet. Alkalmi ruháinkat minden esetben egyedileg mindenkinek a méretére készítjük.
  • “kosárba rakom” feliratú linkre klikkelve teheted az áruház kosarába, melyek rendelési mennyisége egyszerűen módosítható a feltüntetett darabszám megváltoztatásával.
  • ha szeretnél tovább vásárolni ugyanígy tehetsz terméket a kosárba
  • ha befejezted a vásárlást és meg szeretnéd rendelni a terméket, a „Kosár” fülre kattintva láthatod a kosár tartamát.
  • Itt kiválasztatod a szállítási lehetőségeket, majd „Tovább a pénzárhoz” fülre kattintva
  • számlázási, illetve szállítási adatokat adhatod meg (pontosan leellenőrizve töltsd kérlek ki)
  • majd kiválaszthatod a fizetési lehetőségeket
  • olvasd el az ÁSZF-et és pipáld be négyzetet hogy elfogadod a feltételeket
  • a lap alján a „rendelés elküldése” gombbal befejezted a vásárlásod.

Ezt követően a rendszer azonnal egy automatikus e-mailt küld a rendelés rögzítéséről, ha nem kapnád meg, vedd fel a kapcsolatot a vevőszolgálattal, vagy ellenőrizd, hogy helyesen adtad-e meg e-mail címedet, nem telt-e esetleg meg a postafiókod, illetve nem tette-e a spam szűrő a kukába.

Fontos, hogy létező e-mail címet (a rendelést e-mailen igazoljuk vissza, és az esetlegesen felmerülő problémákról és kérdésekről is e-mailen tájékoztatjuk), és olyan szállítási címet és telefonszámot adj meg, ahol munkaidőben (8-17 óra között) elérhet a futárszolgálat.

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termékek kifizetésére 4 lehetőséget kínálunk:

  • Utánvét: a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Bankkártyával is lehet fizetni átvételkor.
  • Banki átutalás: a csomagot az összeg beérkezése után küldjük el. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A bankszámla számot a megrendelés feldolgozása után küldjük el e-mailben (nem egyenlő a rendszer által, azonnal küldött automatikus visszaigazolással), hogy elkerüljük azt, hogy valaki olyan terméket fizessen ki előre, amit esetleg nem tudunk a megadott szállítási határidőn belül elküldeni.
  • Posta Pont: előre utalásnál vehető igénybe, az összeg beérkezése után küldjük el, SMS-t kapsz amint átvehető a csomag.
  • Készpénzben, személyes átvételkor üzletünkben

 Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók 

Webáruházunk utánvétes megrendeléseit az MPL futárszolgálat szállítja házhoz. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem vagy otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

A szállítás ideje minden esetben becsült idő, amelytől kivételes esetekben eltérhetünk, így semmilyen felelősséget nem vállalunk azért, ha a csúszás miatt bármilyen típusú kár éri a megrendelőt. Természetesen mind a szállítók mind mi megteszünk mindent azért, hogy időben megkapd a csomagot. A késés rajtunk és szállítókon kívül események miatt következhet be, úgy, mint rossz időjárási viszonyok vagy közlekedési akadályok. A rendelés sem részben, sem egészben nem törölhető abban az esetben, ha a vállalt szállítási határidőn túl szállítjuk ki a csomagot.

A csomagot kézbesítéskor a futár előtt kérünk vizsgáld meg, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd a jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Az átutalással történő fizetés esetén, miután ellenőriztük, hogy biztosan raktáron van-e a kívánt modell (megfelelő méretben, színben, stb.) elküldjük a tranzakcióhoz szükséges adatokat e-mailen. A termékeket a kifizetés után küldjük el.

 Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése

  • Mpl futár házhoz szállítás utánvétesen 1500  Ft
  • Mpl futár házhoz szállítás előre átutalással 1200 Ft
  • Mpl Posta Pont előre átutalással 1000 Ft
  • Személyes átvétel pécsi üzletünkben ingyenes 7621 Pécs Rákóczi u.46.

Szállítási idő

A pontos szállítási idő függ a megrendelt terméktől, tehát a megrendelést követően tájékoztatunk a várható szállítási időpontról, a megrendelésnél megadott e-mail címen.

 Árucsere, visszavétel

A termék cseréje az átvételtől számított 14 munkanapon belül lehetséges. Az ÁSZF-ben pontosan meg tudod nézni, hogy milyen esetekben lehet ezt érvényesíteni. A terméket csak abban az esetben áll módunkban cserélni, ha azt eredeti állapotban küldöd vissza címünkre. A nem megfelelően kezelt (mosás, vasalás, szárítás) ruhákban keletkezett károkért nem vállalunk felelősséget. (Kezelési útmutató a bevarrt címkén.)

Személyes adatok védelme

Megrendeléskor kizárólag azokat az adatokat kérjük el, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez, kiszállításához szükségesek.

Amennyiben rendeléseddel kapcsolatban kérdésed vagy különleges kérésed van, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a kismamamodi@gmail.com  email címen vagy munkanapokon a +3630/314-4984 telefonszámon.